Nabila Huda Bakal Nikah 25 Disember Ini
Oleh RTKY Staff pada
21 December 2015, 7:12PM

Bapa kepada pelakon Nabila Huda iaitu Amy Search, menjelaskan kepada Harian Metro bahawa dia anaknya itu akan mendirikan rumah tangga pada 25 Disember ini.

BACA: Nabila Huda Jawab Dakwaan Kini Semakin Berlagak?

Sebelum ini, Nabila sendiri ada mengakui bakal menamatkan zaman solonya pada Disember ini namun belum bersedia mendedahkan siapa lelaki pilihan hatinya itu. Perkahwinan Nabila kali ini merupakan perkahwinan kali kedua buat Nabila Huda.



Nabil pernah pernah berkahwin dengan Zaidi Zailani, 34, pada Disember 2008 namun bercerai pada 2011.
Mereka dikurniakan anak perempuan, Keisha Laila yang kini berusia lima tahun.

Sementara itu, Amy sebagai bapa mendoakan kebahagiaan Nabila dan berharap anaknya itu membuat pilihan terbaik dalam hidupnya. Apa pun, semoga segala persiapan dan juga segala perjalanan majlis nanti akan berjalan lancar dan sentiasa dipermudahkan. (rtky/s)




Komen & Lain-lain
18 komen untuk “Nabila Huda Bakal Nikah 25 Disember Ini
  1. kih kih kih says:

    Mesti laki hodoh. Dia ni taste laki hauk.

    1. Fatin says:

      Jangan hina ciptaan Allah.Hormat orang baru orang hormat kita.Jangan buat dosa free.

    2. perampas mode says:

      nabila huda artis pertama kena maki dgn bapak sendiri. kelas ko….

  2. cili says:

    bagus la…cheers.

  3. hanachuu says:

    Alhamdulillah, semoga berkekalan hingga ke Jannah Aamiin ya rabb

  4. Fatin says:

    Alhamdulillah,tahniah kak Nabila [email protected],semoga bahagia hingga akhir hayat bersama bakal suami.

  5. zzzieggler says:

    asyik kwin cerai je artis ni.

  6. aku benci keadaan ini says:

    nampak gaya seperti ada cubaan sesetengah pihak yg cuba nak api apikan sentimen permauman sekarang ini

    tahun ini sahaja sudah 2 kali berlaku pergaduhan antara cina dan melayu

    apa yg dah jadi dgn malaysia sekarang ini?

    kenapa asyik melayu bergaduh dgn cina sejak dua menjak ini?

    ingat lagikah kita dgn 13 mei? apa yg berlaku ketika itu dan siapa perdana menteri ketika itu?

    ya bapak najib lah perdana menteri ketika itu

    kenapa pada era pemerintahan anaknya iaitu si najib najis perkara yg hampir sama berulang

    bait bait 13 mei itu sudah kelihatan

    kenapa sekarang…

    apa kah persamaannya ketika ini dgn era pemerintahan bapak najib?

    persamaannya adalah parti umno tidak kuat

    semasa era pemerintahan bapak najib pulau pinang jatuh kepada pembangkang dan selepas itulah 13 mei terjadi

    jadi nampak sgt disitu

    ada pihak yg merancang semua ini

    aku yakin ini semua kerja parti um no untuk mencetuskan kekecohan kaum supaya kaum melayu kembali menyokongnya dan supaya org melayu membenci org cina

    cuba tanya siapa di sebalik baju merah… jawapannya jelas lagi jelas ia adalah org umno

    siapa ali tinju?

    dia adalah ahli baju merah

    kenapa najib dan umno sokong perhimpunan baju merah

    jawapannya kerana meraka sememangnya adalah umno

    umno memang ci la ke!!!

    1. Opss says:

      kau la lembu tu. salahkan orang.

      1. Mulut jebeh betina puaka says:

        Azmi takda teloq..ikut telunjuk aku mcm babi hutan kena ikat teloq..botak mcm sami,hitam mcm paria..

        1. Jantan dayus berkepala botak says:

          Gila harta pak mentua,rampas tanah adik ipar,gaduh dgn saudara mara suami,gaduh dengan jiran,gaduh dengan adik ipar,gaduh dengan mak mentua,gila kuasa,gila babi,aniaya orang,makan harta orang,makan duit haram,mulut jebeh,jalan mendada,tangan hayun mcm mami jarum,suka fitnah orang,bergosip,bawa mulut…itulah dia betina paling celaka..siapa dia?

          1. Zaidi says:

            Shafawati md zin

  7. hamba allah says:

    Laki die owner kulcats barrio kat damansara. Semoga berkekalan. Amin.

  8. aen jenab says:

    Korang ne xkenal n rapat dgn dia main tuduh je…Suka sgt cari dose free.
    Cubalah sekali sekala otak tu positive sikit ini x manjang nk ngumpat je…
    Dulu selalu Nampak abil dtg umah nenek dia dekat telok gong..
    Kalau Nampak org yg dia xkenal pn dia senyum..
    lagi bgus perangai dia xhipokrik mcm artis lain..

  9. karisma says:

    Tahniah Nabil semoga berkekalan hingga ke jannah. Aminn.

  10. selamat pengantin baru nabil huda says:

    Selama ni nabila antara artis yang paling simple dan tidak pedulikan apa yang di sasarkan kpd nya. Dia buat hal nya dan terus fokus kepada kerjaya nya sebagai pelakon yang hebat. Dia juga seorang insan yang hormat kepada idiola nya iaitu bapa nya sendiri dengan meminta maaf kpd nya apabila dia naik baran satu ketika itu. Bila anak taat dengan kata kata ayah, sudah tentu di berkati illahi. Selamat melayari bahtera rumahtangga sekali lagi. Moga semua nya berjalan lancar dan di murahkan rezeki lagi.

  11. insan yg berfikir says:

    tetiba otakku berkata

    apa ka hal banyak sangat kucing liar di di mana mana sahaja seluruh malaysia ni

    baik di pasar tepi kedai makan tepi kedai runcit pasaraya… mesti akan ternampak kucing liar

    dah la suka berak merata rata

    kenapa tak ditangkap

    apa kah susah sgt nak menangkap kucing liar?

    caranya mudah sgt hanya perlu beli perangkap tukis yg bersaiz besar

    ada sahaja di jual dimana mana…

    sekali letak ikan pasti akan tertangkap punay seekor kucing

    kucing bukan lah haiwan bijak seperti tikus.. kucing lebih bodo

    jadi setelah ditangkap persoalan yg selalu diajukan macam mana nak lupuskan

    susah sangatkah? tak adakah otak org2 yg berkerja di dalam bidang ini?

    adakah org yg berkerja dlm bidang ini bodoh seperti lembu

    caranya mudah sahaja… tak perlu dibunuh tak perlu bagi makan racun

    hanya perlu lepaskan semula kucing2 tersebut di dalam hutan

    negara kita dikurnaikan hutan yg tebal

    hutan itulah habitat asal mahluk yg bernama kucing

    lepas kan sahaj di hutan

    masukkan beribu kucing2 yg ditangkap itu ke dalam lori dan hantarlah ke mana2 hutan simpan

    sewalah lori ayam ke lori itik ka …lori babi pun boleh

    langkah itu lebih mulia daripada kucing2 itu terus dilupuskan yakni dibunuh

    biarlah mereka hidup dihutan… biarkan lah mereka kembali ke habitat asal mereka

    bukankah ini satu idea yg bijak?

    1. manusia says:

      Insan yg berfikir nampaknya berfikir menggunakan tempurung lutut. Apa kau pikir dunia ni,tanah ni, jalan raya yg kau pijak,laman rumah yg kau beli (tah2 sewa lagi) tu harta kau? Hak kau yg hakiki? Apa kau lupa semua itu hak Allah. Sebagaimana kau diciptakan menumpang dibumi Allah ni seperti itulah kucing2 itu diciptakan utk melengkapi kitaran hidup didunia ini.

      Anjing,kucing, mereka tidak diciptakan utk hidup didalam hutan..namun bersama2 manusia. Apalah sgt kau kaut najis kucing dpn laman kau tu, dapat 1 pahala. Apalah sangat kau share rezeki dgn kucing2 tu. Dia doakan kau. Apalah sgt berkongsi hidup didunia ini dgn haiwan2 yg juga ciptaanNya. Yang tak lekang berzikir kpd penciptanya. Manusia pon belum tentu berzikir mcm diorang. Jadi aku nak pesanlah, jangalah angkuh sgt..kita jd manusia diberikan akal. Gunakanlah sebaik2nya. Jgn diheret keneraka jahanam semata2 kerana kau menganiaya makhluk yg tak berdosa pn dengan kau.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *