Terdahulu, pelakon dan pengacara popular Neelofa menafikan dakwaan bahawa dia sengaja memakai busana yang diidamkan oleh pelakon Nur Fazura. Menurutnya, dia tidak tahu menahu bahawa baju yang dipakai olehnya ketika mengacarakan program MeleTOP itu pernah digayakan oleh Fazura.

Semalam menerusi rancangan hiburan popular, Melodi, Neelofa memberitahu dia sudah lama disekat oleh Fazura di Instagram dan disebabkan itu juga dia tidak tahu ataupun perasan jika mereka memakai busana yang sama daripada koleksi Innai Red.

BACA: “Baju Itu Bukan Dibuat Sehelai Untuk Hanya Seorang”

“Saya tidak dapat melihat Instagram individu itu sebab saya sudah kena block sejak beberapa tahun lalu.  Kalau pun tidak disekat, macam mana saya nak ‘keep up’ dengan setiap post, perkataan dan kemahuan yang dipaparkan di Instagram?” katanya seperti dipetik daripada Melodi.

Minggu lalu, kecoh di media sosial apabila peminat kedua-dua pelakon wanita ini seolah-olah cuba melaga-lagakan mereka menerusi pemilihan pakaian tersebut. Sebelum itu, Fazura pernah memuat naik di Insta Stories mengenai hasratnya untuk memiliki busana tersebut ketika diperagakan di KLFW 2018 baru-baru ini.