Nampaknya, usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri memberi bayangan bakal mengeluarkan lagu raya terbaharu tidak lama lagi.

Menerusi Instagram, Aliff dilihat ada memuat naik ‘teaser’ single tersebut bersama pengikutnya. Meskipun tidak berkongsikan judul lagu itu, namun ramai tidak sabar menantikan.

BACA: Tiada Pembeli, Aliff Syukri Nak Sewa Rumah Di Pavillion RM28,000 Sebulan

“Yes or no? Patut tak saya keluarkan lagu raya tahun ini? Kalau ramai yang komen yes, saya akan keluarkan.

“Saya harap anda semua komen jujur ya. Komen anda penentu lagu raya tahun ini saya keluarkan ataupun tidak. Insya-Allah malam ini, kalau ramai yang beri sokongan, saya akan ke bilik rakaman,” tulisnya.

Dalam pada itu, Aliff berkata lagu tersebut adalah untuk menghiburkan hati mereka yang tidak dapat pulang ke kampung berhari raya susulan rentas negeri tidak dibenarkan.

“Saya akan keluarkan lagu yang sedap untuk halwa telinga anda. Saya berjanji kepada anda semua, lagu ini bakal memberi kegembiraan di musim PKP, maklumlah orang tengah sedih,” katanya.

Seperti sudah dijangka, ada yang memberi komen negatif mengatakan suaranya yang dikatakan sengau, namun ramai yang mengatakan tidak sabar mendengar lagu tersebut sebagai hiburan di hari raya.