fbpx

“Yang Silap Anak Dia, Jangan Hukum Mak Dia”

Hari ini hangat diperkatakan mengenai anak kepada selebriti Norman Hakim dan Abby Abadi iaitu Marissa Dania yang didakwa menjadi punca rumah tangga pasangan suami isteri musnah.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Susulan isu tular itu, Instagram milik Abby dihujani dengan komen netizen yang mengulas mengenai kontroversi berkenaan selepas pendedahan dibuat oleh seorang wanita bernama Misya.

BACA: “Siapa Yang Sumpah & Junjung Al-Quran Tu? Yang Pasti Bukan Pihak Kami” – Abby

 

View this post on Instagram

 

A post shared by abbyabadi_112 (@mamayebbyyabadi)

Seperti sudah dijangka, ruangan komen Abby dihujani dengan komen kecaman terhadap anak perempuannya yang berusia 18 tahun itu.

Dalam pada itu, ada yang meminta supaya tidak mengecam Abby kerana isu terpalit anaknya itu kerana pelakon itu juga pernah dianiaya dulu.

 

Sementara itu, ada yang meninggalkan komen meminta Abby bertenang dan tidak mempertahankan anaknya jika benar dakwaan tersebut kerana salah tetap salah.

Terdahulu, Abby memaklumkan dia akan memberi penjelasan berhubung dakwaan gangguan rumah tangga membabitkan anaknya.