Jika anda mengikuti perkembangan adik-beradik Senrose, pasti ramai tahu hubungan rapat mereka sekeluarga. Malah, hubungan suami Nelydia Senrose iaitu Hafeez dengan keluarga isterinya begitu akrab.

Bagaimanapun, baru-baru ini tular di media sosial satu video memaparkan Uqasha Senrose berpeluk mesra dan mencium adik iparnya iaitu suami kepada Nelydia.


BACA: “Tolonglah, Saya Tak Campur Hal Datin-Datin”

Seperti sudah dijangka, rata-rata netizen mengecam dan mengkritik tindakan Uqasha itu seolah tidak tahu menjaga batas pergualan dengan adik iparnya. Malah, netizen turut mengatakan riak wajah Nelydia juga seakan tidak selesa.

Kata netizen lagi, mungkin mereka terlalu terikut-ikut budaya barat sehingga lupa batas pergaulan atau mungkin sudah terbiasa bersalaman dan berlaga pipi seperti itu. Tidak kurang juga ada yang menuduh Uqasha mahu merampas suami adiknya.

Apa pun kita bersangka baik sahaja, mungkin itu cara Uqasha tunjukkan kasih sayang pada adik iparnya. Diharap selepas ini, Uqasha akan lebih berhati-hati dengan tindak tanduknya bimbang boleh mengundang fitnah.