Sejak kebelakangan ini ada sahaja kontroversi terpalit pelakon dan pengacara Janna Nick. Baru-baru ini, video dirinya didukung oleh kekasihnya, Dini Schatzmann menimbulkan rasa kurang senang netizen.

Seperti sudah dijangka posting tersebut mengundang kecaman ramai yang disifatkan keterlaluan dan kurang sopan oleh netizen apatah lagi kedua mereka masih belum ada hubungan yang halal.

BACA: “Belum Kahwin Dah Main Dukung-Dukung, Pegang-Pegang”

Terbaru, Janna dilihat ada memuat naik fotonya sedang berposing santai, namun apa yang menjadi perhatian adalah kapsyen gambar tersebut seolah berseloroh dengan pengikutnya.

Janna mengakui dia tidak kisah dengan segala kecaman dilemparkan terhadap dirinya. Katanya, kecaman di media sosial dia memberikan kesan kepadanya kerana banyak lagi dugaan lebih teruk berbanding dikecam.

“Awak ingat saya kisah ke awak kecam-kecam saya. Setakat kecam dekat media sosial ini apa lah sangat. Banyak lagi dugaan lagi teruk daripada kena kecam dengan ‘jin masauth’,” tulisnya.

Perkongsian Janna itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mengatakan kecaman yang dberikan adalah tanda sayang dalam bentuk nasihat agar pelakon itu lebih menjaga tingkah laku apatah lagi dia merupakan seorang public figure.

Tidak mudah melatah dengan komen diberikan netizen, Janna dilihat membalas komen-komen tersebut dengan tenang serta menerima dengan hati terbuka dengan nasihat diberikan. Tak mudah untuk puaskan hati netizen, apa pun diharap Janna lebih berhati-hati sebelum berkongsikan sesuatu di media sosial.