Pelakon dan juga pengarah yang kacak bergaya, Syamsul Yusof berkongsi berita gembira apabila memberitahu bakal menamatkan zaman bujang selepas penanyangan filem paling ditunggu dan diyakini kualitinya, KL Gangster 2 pada 3 Oktober depan. Tahun depan ke?

Namun begitu menurutnya yang kini digosipkan sedang bercinta denga puteri Sarah tidak mahu menghebohkan lagi identiti sebenar bakal isterinya sehinggalah sampai waktu yang sesuai.


Tambah Syamsul lagi, keluarganya selaku penerbit filem yang menelan belanja sebanyak 4.5 juta itu tidak pernah mendesak dan ada juga bertanya bila mahu menamatkan zaman bujang namun begitu disebabkan kesibukan yang terlampau melambatkan proses tersebut.

Iyelah, filem yang ditunggu ini rupanya sudah dua tahun tertangguh dek kesibukan Syamsul di dalam melakukan pekerjaan lain seperti berlakon dan mahu kualiti terbaik untuk buah tangan terbarunya ini.

Antara filem yang pernah diarahkan oleh anak muda yang berbakat besar ini jumlahnya 7 buah, KL Drift, Aku Bukan Tomboy dan Bohsia:Jangan Pilih Jalan Hitam.

p/s: Yakin dengan kredibiliti anak muda dalam bidang pengarahan.