Baru-baru ini, ada khabar angin daripada seorang peminat Remy Ishak yang mendakwa pelakon ini telah membawa pulang kekasih ke rumahnya. Dakwaan terbuka kepada Remy itu dilakukan individu tersebut di laman media sosial.

BACA: Remy Ishak, Izara Lakon Babak Intim Atas Batu


Peminat-Dakwa-Remy-Ishak-Bawa-Kekasih-Balik-Rumah---ROTIKAYA_750

Remy dalam masa yang sama turut melayan komen yang ditinggalkan di Instagram Budi Citawan tersebut namun akhirnya mengambil keputusan untuk berdiam diri setelah diasak bertubi-tubi oleh individu berkenaan.

Bagaimanapun, melalui mStar Online, Budi yang pernah dikaitkan bercinta dengan Remy melahirkan rasa simpati terhadap pelakon itu kerana masih ada peminat fanatik yang mahukan mereka bersama.

“Saya pelik dengan peminat Remy yang mahu melihat kami bersama sebagai pasangan kekasih sedangkan kami hanyalah kawan baik. Malah ada yang bergaduh dan mengkritik orang lain hanya kerana isu kecil ini”


“Sebagai seorang rakan, saya kasihan melihatnya berhadapan dengan peminat-peminat beremosi seperti ini dan saya harap mereka berhenti mengutuk orang lain. Janganlah tabur fitnah, tak cool lah. Biarlah masing-masing dengan hidup masing-masing”

“Only God can judge us (hanya Tuhan boleh mengadili kami). Mujurlah saya akan berkahwin tidak lama lagi dan pasangan saya sangat memahami situasi ini,” katanya. (rtky/s)

SUMBER: OHBULAN! / mStar Online