fbpx

“Orang Perempuan Mula-Mula Puji Laki Orang, Lepas Tu Ngap”

Mahligai rumah tangga yang dibina sudah masuk tahun ke enam, ramai yang menjadikan pasangan selebriti Rozita Che Wan dan Zain Saidin sebagai relationship goals. 

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Baru-baru ini Che Ta ada berkongsikan fotonya bersama Zain berserta ucapan romantis memuji betapa sempurna suaminya itu di matanya. Menurut Che Ta, tiada salahnya memuji suami sendiri asalkan tidak memuji suami orang lain.

BACA: Baju Tak Sesuai Melawat Orang Sakit, Che Ta Dituduh Sebar Kuman

“Suamiku mungkin tidak sempurna, tapi dia sangat sempurna di mataku.Cewahhhhh. Tak salah puji laki sendiri, jangan puji laki orang sudah,” tulisnya.

Menerusi perkongsiannya itu, Che Ta turut menyindir kebanyakan perangai wanita zaman sekarang yang memuji suami orang kemudian menjadi perampas.

Diruangan komen, rata-rata netizen mendoakan kebahagiaan Che Ta dan Zain kekal hingga ke akhir hayat. Memang beruntun Zain dapat isteri macam Che Ta, bukan saja cantik tapi seorang yang romantik.