Nora Danish sekali lagi memberi kenyataan tidak mengiyakan hubungan cinta antara beliau dan Nedim Nazri selain terbuka dengan apa apa persepsi orang ramai terhadap hubungan mereka berdua yang rapat ketika ini.

Ketika hubungan Nora Danish & Nedim Nazri menjadi perhatian ramai, timbul khabar angin yang mengatakan anak lelaki seorang VVIP itu telah membeli rumah mewah bernilai RM7.2 juta untuk di’hadiahkan kepada Nora Danish selain sebuah Ferrari.

BACA: Nedim Nazri Beli Rumah Dengan Nilai RM7.2 Juta?

Bercakap kepada GUA baru baru ini, Nora Danish menafikan ada menerima hadiah semewah itu dari Nedim Nazri & tidak merasakan yang lelaki itu sanggup membelikan hadiah semahal itu untuk dirinya selain menganggap semua ini hanya fitnah.

“Saya agak terkejut dan tidak tahu menahu pun mengenai isu ini. Setahu saya, rumah itu adalah hadiah untuk ibunya dan dia bukan beli untuk saya. Takkanlah dia hendak beli hadiah semahal itu untuk saya. Malah, isu kereta Ferrari pun tidak benar kerana saya tidak pakai pun kereta jenama tersebut,” jelas Nora Danish.

“Orang suka buat andaian dan sejujurnya, saya kesian pada dia kerana orang asyik bercakap pasal reputasi jahat dia saja. Jangan kaitkan apa yang dia buat dengan saya kerana memang dia tidak beli hadiah yang dimaksudkan itu untuk saya. Di sini saya ingin tegaskan yang isu ini tidak betul sama sekali dan ia adalah fitnah semata-mata”