fbpx

Netizen Dakwa Sajat Berada Di Johor Bahru

Sudah beberapa bulan dalam buruan polis, sejak semalam tular di media sosial apabila usahawan kosmetik, Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad dikatakan berada di Johor Bahru.

“Susah Hidup & Cari Kerja Sebagai OKU, Terjejas Pula Kerana Gerakan Boikot”

Baru-baru ini, Malaysia menyaksikan gelombang gerakan sosial di mana pengguna dan aktivis mendesak untuk memboikot produk yang berkaitan dengan Israel. Gerakan ini, terutamanya dipicu oleh konflik di Timur Tengah, telah menimbulkan perdebatan dan tindakan di...

Baca Lagi

Dakwaan itu timbul apabila Sajat memuat naik gambarnya di Instagram berserta lokasi gambar berkenaan didakwa di Pusat Komersial Bandar Baru Uda, Johor.

BACA: Sajat Hari-Hari Menangis Terlalu Rindukan Anak-Anak

Malah, ada seorang netizen mendakwa Sajat dipercayai menetap bersama beberapa pekerjanya di sebuah kondominium mewah di daerah tersebut.

Netizen itu juga mendakwa hasil pemerhatian latar belakang video Tik Tok dikongsikan Sajat menyamai reka bentuk kondominium mewah berkenaan.

Terdahulu, pihak polis memaklumkan kemungkinan Sajat tau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman berada di luar negara setelah waran tangkap dikeluarkan Mahkamah Syariah pada 23 Februari lalu.