Meskipun masih baru dalam dunia muzik tanah air dan pertama kali menyertai pentas besar AJL, Naim Daniel mengejutkan ramai apabila lagu ciptannya bersama Omar K, dinobat sebagai juara Anugerah Juara Lagu Ke 34 (AJL34).

Bagaimanapun, pengacara sensasi, Azwan Ali yang menggelarkan dirinya sebagai Diva sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila memuat naik status di Twitter seoalah mencetuskan provikasi apabila Naim menjuarai AJL34.


BACA: “Duit Kemenangan Untuk Keluarga, Nak Gembirakan Mereka”

Azwan juga mendakwa dia tidak mengenali Naim dan tidak peduli terhadap penyanyi itu meskipun dinobatkan sebagai juara AJL34 serta menyertakan carutan dalam status tersebut.

Seolah terkilan dengan kata-kata negatif tersebut, Naim Daniel membalas dengan mengatakan bahawa dia antara individu yang memuji dan menyokong Azwan Ali ketika beliau mahu bertanding pada PRU yang lalu.

Naim juga berkata dia mengakui banyak perkara yang perlu dia belajar di dalam industri seni tanah air serta mendoakan yang baik-baik untuk pengacara sensasi itu.

Apa pun diharap Naim Daniel menjadikan segala kata-kata kritikan sebagai kata-kata semangat untuk terus berkarya serta menghasilkan lagu yang berkualiti di masa akan datang.