Masih baru lagi dalam dunia lakonan, bagaimanapun nama pelakon Scha Elinnea kini semakin dikenali ramai. Malah, pelakon itu juga turut menjadi perhatian sejak kebelakangan ini kerana imejnya yang agak seksi.

Bagaimanapun, pelakon berusia 21 tahun itu berkata dia enggan hipokrit dan hanya mahu menjadi dirinya sendiri. Tidak mahu tertekan dengan komen negatif netizen, Scha berkata dia terpaksa menutup ruangan komen Instagram miliknya.


“Apa yang dimuat naik di Instagram itu adalah diri saya sebenar. Macam mana peminat tengok saya di Instagram, begitu juga saya di luar. Jadi, kalau ada yang jumpa saya di luar dengan penampian seksi tidaklah mereka terkejut.

“Saya pakai apa yang saya rasa nak pakai. Komen negatif itu normal. Sebab itu saya tutup ruangan komen untuk gambar tertentu. Saya tidak mahu berasa tekanan kalau nak baca komen-komen melampau, sebab saya pun tak kenal mereka,” katanya.

Dalam pada itu, Scha berkata dia tidak mahu soal penampilannya di Instagram menjadi perhatian masyarakat sehingga bakat lakonan yang dimilik tidak dipandang orang.

“Memang ia tak beri kesan, cuma saya selesa kalau ada yang memikirkan bahawa masing-masing lebih baik buat hal sendiri mungkin? Semua orang ada cara mereka sendiri,” katanya.

Nama sebenarnya Azleena Natasha Mubeen, Scha merupakan anak kelahiran Sungai Petani, Kedah dan merupakan bekas penuntut Universiti Teknologi Mara (UiTM).