Entah apa permasalahan yang timbul diantara dua sahabat baik, Datin Sri Umie Aida dan Erra Fazira yang sehingga kini menjadi tanda tanya peminat. Terbaru Erra tampil memohon maaf kepada rakan karibnya itu.

BACA: Kena Tikam Belakang, Umie Aida Gaduh Dengan Erra Fazira?


Dengan rasa rendah diri, Erra menerusi laman sosial tampil memohon maaf kepada Umie. Tulis Erra, beliau mengakui telah banyak menyakiti hati dan mengecewakan rakannya itu sehingga kali ini sudah kali ketiga.

Jelas Erra lagi, sudah lama Umie memendam rasa mengenai perkara ini juga pernah memberikan kiriman mesej kepadanya. Dengan pengakuan dari pihaknya, Erra juga berharap perbalahan ini akan turut berakhir.



Sebelum ini, Umie telah memuat naik beberapa perkongsian mengenai rasa sakit hatinya apabila dikhianati rakan karib sendiri. Malah timbul juga soal duit haram, pun begitu hingga kini kedua mereka tidak menyatakan secara jelas.

Kami berharap hubungan Umie dan Erra dapat dijernihkan kembali dan bermaafan semula sempena bulan Syawal yang mulia ini. Semoga tiada lagi perbalahan timbul diantara mereka. (rtky/w)