Meskipun sebelum ini hangat diperkatakan mengenai pelakon Lufya Omar dan bekas suaminya Dr Che Hafiz, bagaimanapun kedua mereka dikhabarkan sudah berbaik demi anak tunggal mereka, Laana Haura.

Malah, baru-baru ini Lufya dilihat ada berkongsikan video pendek memaparkan dia membawa Haura berjumpa dengan bapanya di sebuah pusat membeli-belah.

BACA: Didekati Lelaki, Lufya Omar Belum Sedia Cari Pengganti

Menerusi entri itu, Lufya berkata anaknya sangat gembira apabila dapat berjumpa bapanya dan dia sanggup lakukan apa sahaja demi anak tunggalnya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lufya (@lufyalaana)

Diruangan komen, rata-rata netizen terharu dan memuji sikap profesional penyanyi itu sudah pun melupakan hal lama dan mengutamakan anak mereka meskipun tidak lagi bergelar suami isteri.

Dalam pada itu, ramai yang teruja dan sebak apabila melihat reaksi Haura yang sangat gembira dan berharap anak kecil itu akan turus dapat merasai kasih sayang daripada ibu bapanya.

Lufya dan Dr Che Hafiz mendirikan rumah tangga pada tahun 2016, namun mahligai perkahwinan mereka hanya mampu bertahan selama empat tahun sebelum mengambil keputusan untuk berpisah Julai tahun lalu.