Baru-baru hangat diperkatakan apabila tular video memaparkan pelakon Fazura memberikan komen mengenai ‘rentas negeri’ di program Muzikal Lawak Superstar 2 (MLS2).

Namun, lain jadinya apabila netizen mengaitkan komen tersebut dengan isu panas ketika itu berhubung Neelofa dan suaminya PU Riz.

BACA: “Tak Boleh Rentas, Jangan Rentas…”

Tidak pernah sekali terlintas dalam fikiran untuk menyindir sesiapa, Fazura berkata dia tidak pernah mencampuri urusan mahupun tepi kain orang lain.

“Tak pernah terfikir pun nak menyindir sesiapa. Memang saya seorang yang suka berterus terang. Kalau ada yang nak buat spekulasi, terpulang. Masa dan fikiran saya hanya untuk keluarga serta kerjaya,” katanya.

Difahamkan, Fazura yang menjadi salah seorang juri memberikan komen kepada kumpulan UNI yang dianggotai Atu Zero, Fad Bocey dan Fakhrul UNIC berdasarkan persembahan mereka.

“Sebagai seorang juri, saya mempunyai tugas untuk memberi komen berkaitan dengan persembahan peserta. Sebagai figura awam juga, saya ada hak untuk bersuara. Saya menyampaikan mesej yang baik,” katanya.