Sejak kebelakangan ini keluarga personaliti media sosial, Ameera Khan atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan menjadi perhatian netizen susulan beberapa isu hangat yang diperkatakan ramai.

Terbaru, ibunya iaitu Datin Noor Kartini dikecam teruk berikutan isu trademark Harimau Menangis. Namun, isu itu mula reda apabila Noor Kartini membatalkan trademark tersebut serta membuat permohonan maaf.

BACA: “Mengucap Bakal Abang Ipar Kalau Tengok Dia …”

Semalam, Ameera dilihat ada memuat naik fotonya membongkokkan badan di Instagram. Ternyata, foto tersebut menjadi bualan hangat netizen yang kurang senang dengan aksi tersebut.

Bagaimanapun, ada beberapa netizen memberi komen sindiran mengaitkan dengan isu sebelum ini apabila menyamakan gaya tersebut seperti ‘Harimau Menangis’.

Terdahulu, Noor Kartini tampil menjelaskan bahawa permohonan itu bukanlah merujuk kepada nama daging ‘Harimau Menangis’ namun hanyalah pada rekaan logo tulisan perkataan itu.

Ujarnya lagi, mereka telah mendaftar rekaan ejaan untuk produk itu bagi mengelakkan sebarang kekeliruan terutamanya produk tiruan.