Dengan keadaan cuaca sekarang yang tak menentu ni, kesihatan diri sangat lah penting. Lagi-lagi nak raya, lagi lah kena jaga.

Senang cerita makan tu kena control dan perlu banyakkan minum minuman berkhasiat. Sekurang-kurangnya ambil vitamin C setiap hari. Baru lah kekal sihat dan bertenaga jer.

Nak cari minuman yang siap ada vitamin C zaman sekarang dah tak susah. Senang cerita tak payah dah nak pergi cari buah limau untuk blend jadi jus.

Beli jer minuman terbaru dari Vida Malaysia ni, iaitu Vida C. Mudah kerja. Bila rasa nak minum jer, terus sambar dalam peti ais tu.

Kalau nak tahu, Vida C ni merupakan minuman sparkling Vitamin C pertama di Malaysia tau. Minuman ni sesuai untuk semua peringkat usia sebab Vida C ni kurang gula dan boleh menguatkan sistem imun, mengurangkan risiko penyakit jantung dan mencegah kekurangan zat besi dalam badan kita.

Ada 1000mg Vitamin C Dalam Satu Tin

Minuman yang mempunyai peminat ramai ni mengandungi 1000mg vitamin C dalam satu tin. Yang paling wow sekali minuman Vida C ni adalah satu-satunya minuman sparkling yang mempunyai Vitamin C yang lengkap.

Kalau korang nak tahu, Vitamin C sebanyak 1000mg ni memang sangat-sangat diperlukan dalam kehidupan harian kita. Selain dapat rasa keenakkan Vitamin C ni, kita juga dapat jaga kesihatan badan.

Kalau nak kekal sihat, jangan lupa amalkan vitamin C ni setiap hari okey.

Jemu Lah Asyik Ambil Vitamin C Dengan Satu Perisa Sahaja

Cup-cup! Siapa cakap Vida C ada satu perisa sahaja. Jangan main-main okey!

Vida C ini didatangkan dalam 2 perisa iaitu Oren dan Lemon. Paling menarik, satu tin Vida C perisa Oren mengandungi vitamin C bersamaan 19 biji oren. Manakala, satu tin Vida C perisa Lemon mengandungi vitamin C bersamaan 18 biji lemon.

Dua perisa ni korang boleh beli untuk buat stok. Barulah tak jemu hari-hari minum perisa yang sama jer.

Tubuh badan kita ni memang sangat-sangat perlukan Vitamin C. Jadi memang elok kalau korang beli buat stok di rumah. Barulah boleh sihat seisi keluarga.

Bab kandungkan gula dalam minuman Vida C pula tak perlu risau, sebabnya Vida C Healthier Choice Malaysia & Singapore memiliki kandungan gula yang rendah. Jadi boleh minum tanpa ragu-ragu lagi.

Jangan Lengah Lagi, Cepat Dapatkan Minuman Vida C Sekarang

Ingat! Benda baik cepat habis tau. Lagi-lagi minuman vitamin C ni senang dibawa kemana sahaja. Lagi lah ramai nak membeli nanti.

Jadi sebelum terlambat korang cepat-cepat serbu 7-eleven, Lazada, Shopee, iSetan, Aeon, Dondonki dan Caring Pharmacy untuk dapatkan minuman Vitamin C ni.

Kalau dah minum sedap tu, jangan asyik nak jaga kesihatan diri sorang jer, share lah dengan kawan-kawan anda. At least dapat juga kan pahala kongsi benda baik.