Sejak semalam hangat diperkatakan apabila kecoh di media sosial kononnya usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida bakal mengakhiri zaman janda dengan bekas pembantu peribadinya.

Menafikan khabar angin tersebut, DSV berkata buat masa ini dia tidak terfikir untuk berkahwin lagi dan andai bertemu jodoh dia mahu bakal suami yang setaraf dengannya.


BACA: Jual ‘Sejadah Doa Makbul’, DSV Dituduh Penunggang Agama?

“Ada ke lelaki yang nak dekat saya? Tengoklah saya jenis brutal gini. Semua buat, takut lari saja nanti. Sekarang ini saya tidak terfikir pun nak kahwin ke apa, anak-anak, keluarga dan syarikat adalah keutamaan saya.

“Kalau ada jodoh sekali pun saya akan cari yang level-level saya. Maksudnya dari segi umur, pengalaman, kaya of course,” tulisnya.


Rabu lalu, tular IG Live DSV bersama rakannya, Datuk Seri Aliff Syukri. Dalam video tersebut, Aliff mengusik Vida kononnya dia akan berkahwin dengan pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkifli.

Bukan kali pertama perkara itu diperkatakan, bagaimanapun kedua-duanya menafikan khabar angin tersebut dan menjelaskan mereka sekadar pekerja dan majikan.