Sudah reda mengenai kisah cintanya yang tidak kesampaian, nampaknya cerita mengenai bekas peribadi jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida iaitu usahawan sensasi Ahmad Iqbal masih tiada kesudahan lagi.

Difahamkan, esok Iqbal bakal melancarkan single lagu berjudul Hujan. Bagaimanapun, menerusi satu perkongsian di Insta Story, Iqbal sempat memuat naik IG Live DSV bersama pengarah, Michael Ang.

BACA: Pernah Dihalau Kebasahan Ketika Hujan, Iqbal Namakan Single Lagu ‘Hujan’

Menerusi video tersebut, Michael seakan ‘mengutuk’ dirinya dimana pengarah itu mengatakan suara Iqbal seperti ‘pondan pencen’. Tidak mudah melatah dengan kata-kata pengarah itu, Iqbal berkata nantikan sahaja lagunya yang bakal keluar esok.

Iqbal turut memberi respon terhadap komen yang ditinggalkan Michael Ang meminta untuk tidak menjadikannya untuk marketing sampahnya.

Iqbal berkata dia tidak pernah menaggungu mana-mana pihak apatah lagi menggunakan nama pengarah itu untuk marketing sampah seperti yang didakwa.

Malah, Iqbal berkata dia menghormati Michael sebagai orang lama dalam industri. Namun, apabila dia dikatakan ada sakit jiwa itu adalah perkara itu baik.

Terdahulu, Iqbal memaklumkan lagu berjudul Hujan akan dilancarkan esok. Menurut Iqbal lagi tersebut berkisahkan mengenai perjalanan hidupnya.