Berita pertunangan pelakon Intan Najuwa dengan seorang ahli perniagaan berasal dari Kedah, Razrul Anwar Rusli, 38, yang 16 tahun lebih tua daripadanya menerima pelbagai reaksi daripada netizen.

Seperti sudah dijangka, ada segelintir netizen menuduh Intan memilih jejaka tersebut disebabkan harta dan mata duitan. Malah ada netizen memberikan komen sindirian mempersoalkan adakah benar hubungan mereka atas dasar cinta atau duit semata-mata.

BACA: Intan Najuwa Selamat Bertunang Dengan Usahawan

Kata netizen itu lagi jika bukan kerana duit mengapa pelakon itu tidak mencari lelaki biasa-biasa sahaja yang kerja kilang sahaja.

Tidak hanya berdiam diri, komen netizen tersebut dibalas oleh Intan dengan mengatakan adakah netizen itu Tuhan sehingga mudah sekali mempertikaikan jodoh seseorang.

Terdahulu, Intan menegaskan cinta mereka bukan bersandarkan duit tetapi kehadiran jejaka itu memberikan inspirasi untuk dirinya menjadi lebih baik. Malah, Intan menyifatkan tunangnya itu seorang yang penyanang, memahami dan sentiasa menyokongnya.

Dalam pada itu, setakat ini Intan memberitahu mereka belum lagi menetapkan tarikh untuk melansungkan pernikahan. Apa pun tahniah kami ucapkan dan semoga ikatan pertunangan yang dibina kekal hingga ke jinjang pelamin.