Nampaknya kontroversi melanda penyanyi dan pelakon Aliff Aziz masih menjadi bualan hangat netizen selepas tersebar fotonya tidak berbaju bersama seorang remaja TitTok berusia 17 tahun dikenali sebagai Nismell.

Sudah berkali-kali berlaku curang terhadap Bella Astillah, ramai yang bengang dengan sikap Aliff Aziz yang telah beberapa kali mempermainkan isterinya.


BACA: “Kami Di Sini Okay Sahaja, Netizen Yang Lebih-Lebih” – Bapa Aliff Aziz

Terbaru menerusi Utusan Online, Aliff tampil memberikan kenyataan berhubung kontroversi terpalit dirinya. Aliff mengakui sekarang adalah fasa paling getir yang dia lalui sepanjang hidupnya.

“Aliff minta jasa baik ye. Aliff tak nak bercakap dengan sesiapa buat masa sekarang. Ini fasa paling getir dalam hidup saya tapi insya-Allah,” katanya.



Bagaimanapun, Aliff enggan memberi kenyataan lanjut dan meminta diberikan ruang kerana dia baru sahaja menjalani pembedahan.

“Maaf, sekarang Aliff baru habis pembedahan dan tidak ada apa nak borak buat masa sekarang,” katanya lagi.

Dalam pada itu, gadis dikenali sebagai Nismell itu mengakui ada mengambil gambar bersama Aliff Aziz dalam sebuah private party namun menafikan berlaku hubungan luar batas antara mereka.

Isnin lalu, Bella menerusi Instagramnya  memberitahu dia membuat keputusan untuk meneruskan hidup bersama anaknya tanpa Aliff Aziz.