Pengacara sensasi Azwan Ali atau lebih dikenali dengan gelaran Diva AA, akhirnya memohon maaf secara terbuka susulan penghinaan yang didakwa dilakukan terhadap usahawan kosmetik Datuk Seri Vida serta anak perempuannya, Cik B.

Menurut Azwan, ia bukan soal menang atau kalah tetapi permohonan maaf itu dibuat setelah dia berbincang bersama peguamnya. Azwan juga turut berjanji akan memadam semua status hinaan terhadap DSV dan juga anaknya.

BACA: Hina Arwah Anak, DSV Saman Malu Terhadap Azwan Ali

“Permohonan maaf ini dibuat setelah mengkaji banyak perkara bersama peguam, ini bukan soal kalah atau menang.

“Saya juga akan memadam semua status hinaan terhadap DSV dan juga anaknya Cik B di Twitter,” katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu Azwan berkata dia rela hati membuat permohonan maaf kerana tidak mahu isu itu berlanjutan menghormati pendirian Vida yang mengatakan dirinya sentap dihina.

“Video yang dimuat naik tidak menyebut nama sesiapa, tapi saya hormati pendirian DSV yang kata dia tersentap dan tersinggung. Saya kira isu ini sudah selesai, terpulang pada dunia nak melihat kes ini.

“Jika dia kata status saya tulis itu berbaur fitnah dan boleh menjejaskan bisnes. Saya terima dan tarik balik,” katanya.

Azwan berkata lagi, dia bersedia untuk bertemu empat mata dengan Vida bagi menyelesaikan isu tersebut dan tiada masalah untuk bekerjasama di masa akan datang.