Meskipun jarak usia 17 tahun, namun ia tidak menjadi penghalang untuk sebuah hubungan percintaan apabila Harris Alif mengakui menjalin hubungan cinta dengan Intan Ladyana sejak beberapa bulan lalu.

Bagaimanapun, Harris berkata dia belum mempunyai sebarang perancangan untuk membawa hubungan cintanya dengan Intan ke peringkat yang lebih serius kerana hubungan mereka masih baru lagi.


BACA: Kenal 9 Tahun Lalu, Harris Alif Akui Bercinta Dengan Intan Ladyana

“Perancangan untuk ke next step dalam masa terdekat ni? Belum ada lagi. Rasanya masih awal lagi untuk memperkatakan mengenai perkara terbabit.

“Kita semua pun masih berada dalam ‘mood’ Raya dan setakat ini, tiada sebarang perancangan,” katanya kepada Astro Gempak.

Dalam pada itu, Harris berkata buat masa ini mereka mahu memberi fokus kepada kerjaya masih-masing dan kembali bekerja selepas sekian lama bercuti susulan PKP.

“Buat masa ini, kita sama-sama ‘looking forward’ untuk kembali bekerja memandangkan sudah lama bercuti akibat Perintah Kawalan Pergerakan semenjak Mac lalu,” katanya.

Terdahulu, Harris berkata dia sudah mengenali Intan sembilan tahun lalu namun mula rapat semenjak beberapa bulan lalu. Harris mendedahkan dia terpikat dengan Intan yang mempunyai keperibadian baik.