fbpx

“DSV Wanita Pertama & Terakhir Yang Saya Sentuh”

Nampaknya masih tiada kesudahan lagi kisah cinta jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida dan juga bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal. Baru-baru ini, Vida ada membuat IG Live bagi mempromosikan produk-produknya serta berinteraksi bersama peminat.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Malah, Iqbal juga turut masuk ke live IG itu dengan muka masam dan langsung tidak bersuara. Namun lebih menjadi perhatian adalah komen yang ditinggalkan Iqbal.

BACA: Iqbal Depresi Kerana Video Parodi, Catriona Ross Mohon Maaf

https://www.tiktok.com/@joyyahhh_/video/7014514534769528091?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

Menurut Iqbal, Vida merupakan wanita pertama yang disentuh dan wanita terakhir. Ujarnya disebabkan itu juga dia mahu berkahwin dengan Vida, bukan kerana harta seperti yang didakwa netizen.

Seperti sudah dijangka, komen Iqbal itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen mengenai ‘wanita pertama dan terakhir disentuh’ apatah lagi kenyataan itu boleh mengundang fitnah.

Sementara itu, menerusi Insta Story Iqbal memaklumkan sudah dua minggu dia dan Vida tidak berhubung, malah sudah membatalkan dewan hotel untuk majlis mereka.

Iqbal juga turut berkata drama Vida yang tidak berhenti mengatakan mereka akan berkahwin sangat keterluan serta meminta usahawan itu berhenti menipu orang ramai.