Tiada angin tiada ribu, Dato Red tidak menyangka isteri keduanya, Adira Suhaimi menfailkan penceraian terhadapnya di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Barat dan akan dibicarakan jam 3 petang ini.

BACA: “Sumpah Dengan Nama Allah Saya Tak Ceraikan Adira”


Menurut Harian Metro, Adira pada mulanya mengambil tindakan mengunci mulut apabila ditanya mengenai spekulasi mengenai penceraiannya. Bagaimanapun Adira akhirnya mengaku proses penceraian berjalan petang ini.

Difahamkan mengikut jadual asal, perbicaraan permohonan cerai dilakukan Adira pada jam 9 pagi namun ia diminta diubah oleh Adira sendiri kerana tidak menyangka perkara (permohonan cerai) itu diketahui umum.

Bagaimanapun Dato Red ketika dihubungi semalam mengenai permohonan cerai yang dibuat Adira, menafikannya dan berkata ianya hanya khabar angin sahaja seperti kontroversi rumah tangganya sebelum ini.


“Berita mengatakan saya dan Adira mahu bercerai itu adalah palsu kerana kami masih bersama. Kelmarin saya baru saja pulang ke rumah Adira dan kami melakukan hubungan intim. Pagi semalam saya bersarapan bersamanya, hubungan kami baik dan mesra,” katanya. (rtky/w)