Didakwa terlibat dengan kes pelacuran kelas atasan yang hangat diperkatakan baru-baru, pelakon kontroversi Fara Menzoza menyifatkan tuduhan netizen terhadapnya itu langsung tidak berasas.

Fara berkata dia hanya mampu tergelak apabila ramai yang meninggalkan komen di Instagram miliknya menuduh dirinya terlibat dengan kegiatan haram itu. Ujarnya, jika dia terbabit dengan sindiket tersebut, tidak perlu dia bersusah payah bekerja.

BACA: Fara Mendoza Menang Saman Malu Terhadap Zarina Anjoulie

“Bagi pilihan jadi wanita belaan pun saya tak nak, inikan buat kerja murahan. Fikir logik lah, kalau saya buat keja tu, buat apa saya post pasal kerja-kerja saya di Instagram?

“Tak payah la saya jual kerepek, tak payah jual produk orang, buat review. Tak payah tukar-tukar baju solek tebal-tebal untuk buat promosi setiap hari. Tak perlu juga nak jadi ‘bigo star’ kena live ikut task setiap bulan,” katanya.

Menurutnya lagi, wang yang ditawarkan oleh sindiket berkenaan cukup mewah, namun jika dia benar terlibat dengan kegiatan itu sudah pasti dia akan menayang kemewahan tanpa perlu bekerja.

“Untuk apa nak buat video review hari-hari kalau dah buat job tidur RM30,000-RM40,000 satu malam?

“Pergh mewah sangat tu, kalau betul saya buat kerja tu, saya hanya perlu menayang semua aset-aset mewah tanpa bukti bekerja. Ada ke? Ada nampak?,” katanya.