Susulan kemenangan Naim Daniel di Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL34), hangat diperkatakan apabila pengacara sensasi, Azwan Ali seolah menghina pemenang anuegrah tersebut.

Menerusi status di Twitternya, Azwan atau lebih dikenali dengan gelaran Diva AA turut tidak hairan terhadap penyanyi itu meskipun dinobatkan sebagai juara AJL34 dan menyertakan carutan, ayat penuh makian dalam status tersebut.


BACA: Naim Daniel Terkilan Dimaki Azwan Ali

Bagaimanapun, Azwan menjelaskan dia akui memang tidak mengenali Naim Daniel. Ujarnya lagi, salahkah jika dia menegur pemenang AJL memandangkan sudah bertahun dia mengendalikan Juara Lagu terdahulu.

“Berapa tahun saya pegang Juara Lagu, bukan Anugerah Juara Lagu salahkah saya menegur pemenang-pemenang macam Naim Daniel. Tapi ramai cakap lagu Sumpah sangat bagus, okay fine.

“Tapi, salahkah saya menegur sebab saya tak kenal Naim Daniel dan dia pun tak kurang ajar dengan saya,” katanya kepada Malaysia Gazette.

Dalam pada itu, menerusi Astro Gempak, Azwan berkata apa yang membuatkan dia bertambah marah adalah tindakan peminat fanatik Naim yang tidak henti menyerang akaun Twitternya.

“Naim pun tak kurang ajar kenapa peminat dia nak lebih-lebih. Ini budaya melampau.
Saya harap perkara ini dijadikan iktibar dan jika masih ada peminat yang melampau saya bersama peguam tidak teragak-agak untuk ambil tindakan undang-undang.

“Malah punca utama saya sekat akaun Naim juga disebabkan asakan peminat yang ‘menyerang’ di Twitter. Mesej bertubi-tubi masuk, saya tak ada masa nak layan,” katanya.