fbpx

Bekas PA Tunjuk Bukti Mesej DSV Buat Ujian Kesuburan

Sejak beberapa hari lalu hangat diperkatakan apabila bekas pembantu peribadi usahawan kosmetik iaitu Iqbal Zulkifli mendedahkan mengenai hubungannya dengan Datuk Seri Vida.

Power Geng! Sunway Pyramid Dah Ada Ruang Komersial Baharu

Semakin canggih dan lebih selesa lepas ni bila korang jejak kaki di Sunway Pyramid. Kalau korang nak tahu, menjelang suku keempat tahun ini, Sunway Pyramid akan berwajah baru dengan pengenalan Oasis sebagai ruang runcitnya! Awesome...

Baca Lagi

Iqbal turut mendedahkan dia dan Vida hampir berkahwin pada tahun 2018 dan sudah pun bertemu keluarga serta membuat ujian kesuburan.

BACA: “Saya Kena Pastikan Mampu Lahirkan Zuriat Atau Tidak, Baru Fikir Kahwin”

Bagi menguatkan lagi dakwaan tersebut, Iqbal turut memuat naik mesej perbualannya dengan Vida mengenai hubungan mereka namun tidak dapat meneruskan demi menjaga hati banyak pihak.

Dalam pada itu, Iqbal turut berkongsikan mesejnya dengan Datuk Seri Aliff Syukri yang memberi nasihat kepadanya mengenai hasratnya untuk berkahwin dengan Vida.

Terdahulu, Vida berkata dia tidak terfikir lagi untuk berkahwin lagi buat masa ini dan andai bertemu jodoh dia mahu bakal suami yang setaraf dengannya.

Vida memberitahu perkara itu selepas kecoh di media sosial kononnya dia bakal mengakhiri zaman janda dengan bekas pembantu peribadinya itu.