Selepas tiga tahun mengendalikan program Nona, pelakon Mira Filzah mengucapkan selamat tinggal apabila pelakon Amyra Rosli akan menggantikan tempatnya sebagai pengacara baru bermula 8 Ogos depan.

Berbesar hati apabila diberi peluang mengacara buat pertama kali, Amyra akui terkejut dengan tawaran tersebut dan sememangnya dia memasang impian untuk menjadi pengacara.

BACA: Amyra Rosli Dikritik Menunjuk Makan Durian, Disuruh Makan Sorok-Sorok

“Pertama kali menerima tawaran ini saya sangat terkejut sebab semua orang tahu Nona ni program yang sangat besar.

“Sejak dulu saya memang pasang impian untuk menjadi seorang pengacara tapi ilmu belum cukup. Sekarang apabila diatawar menjadi pengacara Nona, perasaan takut tu saya dah buang dan cabar diri saya,” katanya.

Dalam pada itu, Amyra berkata dia akan membawa program tersebut dengan caranya tersendiri serta akan membeli kelainan berbanding pengacara sebelum ini.

“Untuk pertama kali memang akan nervous. Saya banyak buat research tentang program Nona macam mana pengacara menyampaikan idea.

“Semua orang tahu pengacara Nona elegan, anggun. Tapi kali ini ada kelainan sikit, saya akan kekalkan keanggunan tapi sedikit cheeky character macam borak santai supaya lebih dekat kepada penonton,” katanya.