Bila tiba Hari Raya je, paling pening kepala adalah kaum wanita. Yelah nak pilih baju lepas tu nak kena padan dengan tudung.

Tak perlu risau, sekarang ni anda dah boleh bergaya seperti selebriti dah. Banyak dah selebriti keluarkan koleksi hijab mereka sendiri. Memang cantik-cantik belaka. Paling penting harga berpatutan.


So kalau tak tahu mana nak cari tudung cantik-cantik sempena Raya ini, jom tengok 9 jenama tudung selebriti yang menjadi pilihan di Hari Raya.


1. Naelofar Hijab

2. Owl by Nora Danish

3. Tudung Fazura by Fazbolous

4. Cakenis

5. Aidijuma

6. aYana by Yana Samsudin

Assalamualaikum semua ? Kak Yong nak tanya, tema raya tahun ni korang Geng warna apa? ? dah beli baju raya ke belum tuu ? Kalau baju raya dah ada, tudung pulak macam mana? . Haa ni Kak Yong nak bgtau untuk Raya pada tahun ini @ayanahijab ada mengeluarkan design terbaru iaitu Ayana printed bawal & shawl. Woot Woot!!! ? . . Antara design yang dikeluarkan sempena #AYANARAYA2018 adalah… jeng jeng jeng ? . #AyanaAuroraShawl ?RM69.00 ?Material Satin Crep ?Size Design 180×72 cm ?Boleh digayakan mengikut kreativiti anda ?Stok adalah terhad . Korang pun boleh dapatkan koleksi terbaru @ayanahijab di Butik @lilypetuna di alamat 26-2, 28-2 Jalan Pegaga F U12/F Desa Alam, 40150 Shah Alam. Atau korang boleh waze je “LilyPetunaHQ” Sebarang pertanyaan boleh hubungi 011-3262 1699 ?? "Ingat Raya, ingat Ayana Hijab." #Haruslah ? Jom shopping! ??

A post shared by aYana by Yana Samsudin (HQ) (@ayanahijab) on

7. Mysketchbookshawl by Emma Maembong

8. Fareeda

9. Twinkle by Elfira

Should we do a comeback for this design? ? #twinkel #twinklebyelfira #squarescarf

A post shared by TwinkEL (@twinklebyelfira) on