Neelofa Idam Nikah Di Pulau & Cari Lelaki Boleh Membimbing


Oleh RotiKaya Staff pada
21 October 2014, 10:10AM

Rasanya peminat belum lupa yang Neelofa masih belum memberikan jawapan pasti akan khabar angin mengatakan beliau bakal dilamar seseorang dari golongan kerabat istana dan bercakap kepada majalah InTrend baru baru ini, jawapan beliau masih sama.

“Banyak kisah yang sudah Lofa dan keluarga dengar, namun biarlah masa yang menjadi penentu sama ada ia benar mahupun dusta semata mata. Tidka mahu gosip dan kata kata tidak manis ini bikin keluarga dan teman teman tidak selesa. Sekali lagi Lofa minta semua fahami dan hormati keputusan Lofa untuk tidak bicara hal ini,” ujarnya.

Walaupun begitu, Neelofa pastinya tidak boleh lari dari persoalan lelaki idaman dan juga suasana perkahwinan yang diimpikan selama ini.



“Mahu lelaki yang bisa imamkan Lofa dalam mencari jalan yang paling diredhai. Seorang yang membimbing jadi Muslimin yang sempurna dan akan bilang apa yang betul dan tegur pada yang tidak — juga mencari pasangan hidup yang lebih dominan dan bijak berbual”

“Sedari dahulu Lofa memang gemarkan pernikahan di kepualau nan indah. Satu acara yang cukup intimate dan private untuk mereka yang rapat sama Lofa. Satu ruang yang selesa untuk kami menjamu, relaks dan beriadah kasual,” jelas Neelofa lagi.



Jadi, ada lelaki di luar sana yang mahu penuhi impian Neelofa ini? (rtky/m)


Komen & Lain-lain
14 komen untuk “Neelofa Idam Nikah Di Pulau & Cari Lelaki Boleh Membimbing
  1. erikahbudu says:

    kenapa dia ckp mcm indon? atau..aku yg xboleh hadam kata2 beliau? mohon pencerahan..

  2. miss a says:

    mmg baca pun mcm indonesia . ke silap temuramah artis ni

  3. MAK JEMAH says:

    aku baca pun dalam slang indon..wartawan indon datang praktikal kat rotikaya kot..huhu

  4. nilam kesuma says:

    cantik betol Nealofa nie..alhamdullillah makin berseri bila tutup aurat…layaklah mengidam lelaki yang soleh…sesungguh laki2 soleh hanya untuk perempuan2 solehah dan juga sebaliknya…moga2 Nealofa cepat dipertemukan jodoh..:)

  5. whosebadsinbad says:

    Mmg cantik pompuan ni…Alhamdullilah

  6. rahim says:

    Ntah tiba tiba jadi org indon

  7. Yat says:

    Ala editor In Trend tu kut org Indonesia tapi namanya Melayu, x payah Indon sangat la,buat utk edisi Indon je senang

  8. Matbon says:

    Lofa lbh cantek btudung….lg sopan bpakaian….

  9. olga olgi says:

    tu diaaa baluttt auratt…kah kah kah.. ok fine.

  10. Matbon says:

    Mn pulau pon boleeee……sultan

  11. nurul says:

    Serius bahasa indon..pelik je aku..xkan la lofa ni ckp indon… Kot iye pon spa nak tulis kt mjalah in trend ptt g check cara penulisan dgn wartawan tempatan so x de la org bca bahasa indon… Aku baca smpai tergelak2 kot

  12. pmalau says:

    Ni msti wartawan indo……yg delofa cari 2…xlaen xbuke……….pmalau la punya ciri2 2??kih kih….ni baru artis islam milenium……nanti pmalau ata rombongan meminang n pakai bedak banyak2 baru tauuu….

  13. untung sapa dapat neelofa ni serius – kedaionlinemy.com

  14. twentyfourphotography says:

    alhamdulillah…tahniah lofa berhijab…sejuk mata memandang…jgn hangat2 sudah la…istiqamah….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *