Setelah tidak tahan diasak bertubi-tubi dengan individu yang menuduhnya menggunakan bomoh bagi memikat salah seorang ahli kumpulan Forteen iaitu Ariz, Zulin Aziz akhirnya mendedahkan akaun laman sosial wanita berkenaan.

Menurut Zulin, ketika ini dia sudah hilang sabar kerana individu yang menggunakan nama @sitifatimahlufias88 sudah beberapa kali menyerangnya di laman sosial sehingga menimbulkan dakwaan dengan memburukkan nama pengacara ini.


“Bagi saya itu melampau dan mampu menjatuhkan maruah saya. Atas sebab itu juga saya bertindak mendedahkan individu berkenaan di Instagram saya agar dia dapat menghentikan perbuatan tersebut,” katanya kepada mStar Online.

Lebih menarik lagi, wanita berkenaan turut mengganggu Ariz dalam masa yang sama malah perkara tersebut dilihat semakin tidak terkawal. Menurut Zulin, motif individu berkenaan mungkin di atas dasar cemburu kerana dia rapat dengan Ariz selain berusaha untuk melihat mereka bermusuhan.

“Perasaan cemburu segelintir peminat yang terlalu taksub dengan artis kesayangan mereka menyebabkan perkara ini terjadi dan berharap golongan ini hentikan perbuatan tersebut,” katanya. (rtky/s)