Rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi menjadi perhatian apabila usahawan kosmetik itu tidak lagi mengikuti akaun Instagram isterinya, Datin Nur Shahida sekaligus mengundang pelbagai spekulasi netizen.

Enggan mengulas lanjut mengenai tindakannya itu, Aliff memberitahu hubungan dia dan isteri baik-baik sahaja. Malah, Aliff berkata dia sangat bahagia dengan perkahwinannya serta kehidupan bersama anak-anak.


BACA: “Kalau Betul Suami Saya Salah, Biar Polis Ambil Tindakan”

“Tak ada apa-apa yang berlaku antara kami, kami masih bahagia. Saya bahagia dengan perkahwinan dengan anak-anak saya. Itu sahajalah.

“Buat masa ini saya tak nak sentuh mengenai keluarga saya. Yang lain-lain pun saya tak ada komen,” katanya kepada mStar Online.

Difahamkan, pada sidang media pelancaran lagu terbaru nyanyiannya berjudul Cuba Bahagia pagi tadi, isterinya tidak hadir untuk memberikan sokongan.


Timbul spekulasi single terbarunya itu seolah-olah ditujukan kepada isterinya, bagaimanapun Aliff menafikan dakwaan liar itu. Jelasnya lagu berkenaan adalah untuk mereka yang tidak rasa bahagia.

“Lagu ini bukan ditujukan pada iseri atau keluarga saya tapi dicipta untuk orang yang tak bahagia. Lagu ini tak ada kaitan dengan keluarga.

“Dulu saya gembira, sekarang saya tak bahagia. Bahagia itu subjektif. Ada orang kaya bahagia, ada kerjaya bahagia, dapat hadiah bahagia.

“Dalam kehidupan ini ada pasang surut dan ketika saya cipta lagu ini enam bulan lalu saya berada dalam mood tak begitu baik kerana tekanan kerja, bisnes dan netizen,” katanya.