Selepas mengusahakan produk kosmetik diberi nama Kekasih by The Melvins sejak Mei lalu, pelakon Syifa Melvin bersyukur dia bersama adik-beradiknya iaitu Syatilla, Syida dan Syafiqa Melvin kini bergelar jutawan muda.

Menurut pelakon berusia 26 tahun itu, kejayaan itu adalah hasil usaha mereka yang bekerja keras serta pelanggan yang sentiasa memberi sokongan. Ujarnya lagi keutamaan perniagaan itu adalah untuk berkongsi rezeki dengan yang lain.

BACA: Syifa Melvin Akui Gagal Matematik Dalam SPM, Tapi Tak Bodoh Kira Duit

“Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah. Semua yang kami perolehi adalah hasil usaha sendiri dan rezeki pemberian Allah SWT.

“Kami juga beruntung kerana mempunyai pelanggan yang sentiasa memberikan sokongan. Apapun, kami berasakan masih banyak perkara yang perlu kami belajar dalam bidang perniagaan ini.

“Apa yang penting, kami gembira kerana apa yang diusahakan mendapat respons positif peminat yang menjadi pelanggan. Keutamaan kami dalam perniagaan ini adalah untuk berkongsi rezeki dengan yang lain,” katanya kepada Harian Metro.

Dalam pada itu, Syifa meluahkan rasa syukur dikurniakan adik-beradik yang sangat komited dan bersungguh-sungguh dalam menjalankan perniagaan. Katanya lagi, rahsia kejayaan mereka adalah sentiasa menjaga hubungan baik antara adik-beradik.

“Tanpa sokongan adik-beradik lain mungkin Kekasih by The Melvins tidak akan sampai ke tahap ini. Saya harus memberikan kredit kepada ketiga-tiga cinta hati saya yang sentiasa berusaha dan mempunyai semangat untuk berjaya.

“Mungkin salah satu rahsia kejayaan kami adalah menjaga hubungan baik antara adik-beradik. Kami tak gaduh, tak masam muka, tak cemburu apatah lagi berkira fasal duit.

“Ibu dan ayah selalu pesan apapun yang terjadi adik-beradik tak boleh berpecah. Masing-masing kena ambil tanggunjgawab untuk membantu dan saling menyayangi. Alhamdulillah, tak sangka rezeki Allah nak bagi dalam sekelip mata,” katanya.