Jika sebelum ini Adira memberitahu suaminya, Dato Red menginzinkan babak bersentuhan dengan lelaki lain dalam muzik video terbarunya. Tapi lain pula ceritanya apabila Dato Red meminta babak bersentuhan berkenaan dipadamkan.

BACA: “Bersentuhan Dengan Lelaki, Itu Antara Saya & Tuhan”


“Saya beri mereka tempoh tiga hari untuk beri penjelasan. Kalau boleh saya nak mereka padam muzik video itu. Jika tidak sekali pun, buat suntingan semula dengan membuang adegan berkenaan dan muat naik semula”

“Saya juga sudah cuba menghubungi ‘boss’ Adira, tetapi tidak berjawab. Malah, pengurus Adira pun hanya baca mesej tanpa sebarang balasan. Cara mereka ini seolah-olah tidak menghormati saya sebagai suami Adira. Sekurang-kurangnya mintalah maaf,” katanya.

Bagaimanapun Adira ketika dihubungi pula enggan mengulas lanjut mengenai tindakan suaminya itu. Pun begitu Adira merasakan perkara itu lebih baik dibincangkan dirumah daripada meluahkan di media sosial.

Tambah Adira lagi, tindakan suaminya itu mengeruhkan lagi keadaan kerana membenarkan netizen bercakap bukan-bukan mengenainya. Harapnya Adira dan suami dapat menyelesaikan masalah ini dengan baik. (rtky/w)