fbpx

Shila Amzah Rindu Nak Balik Rumah, Hanya Mampu Bersabar

Disember tahun lalu, perkongsian penyanyi Shila Amzah mengejutkan ramai apabila memaklumkan dia sudah menfailkan cerai dan sudah dua bulan tidak sebumbuang dengan suaminya, Haris Idraki Elias.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Terbaru, perkongsian Shila di laman Twitter menjadi perhatian apabila meluahkan rasa rindu untuk pulang ke rumahnya yang terletak di Cyberjaya.

BACA: Peminat Risaukan Shila Amzah, Harap Dapat Bina Hidup Baru Selepas Bercerai

Menerusi satu entri lain, Shila mengakui sudah berada letih dan hanya mampu bersabar serta terus cuba untuk memujuk dirinya.

“Saya rindu rumah saya. Jujur penat, penat sangat. Tunggu penantian, sabar.. baca benda yang kita tak suka.. masih kena sabar.. pujuk hati, pujuk diri,” tulisnya.

Perkongsian Shila itu mendapat pelbagai reaksi dikalangan netizen yang mendoakan yang baik-baik serta berharap agar segala urusan penyanyi itu dipermudahkan.

Terdahulu, Shila berkata semua orang mahukan kebahagiaan dan dia sudah cuba bertahun. Ujarnya lagi, keputusannya itu adalah jalan terakhir.