Kemelutnya dengan pelakon Datin Seri Umie Aida sudah kembali pulih, Erra Fazira tidak mahu lagi mengulas lanjut mengenai perkara itu dan optimis untuk meneruskan hidup.

“Sekarang saya dah ‘move-on’ tak nak bercakap lagi soal ini. Pengajaran lepas yang bagus untuk diri saya,” katanya yang ditemui di majlis sidang media Mingguan Wanita.


Erra turut memberitahu dia tidak mahu memanjangkan perkara ini kerana baginya cukuplah dengan apa yang sudah terjadi.

“Saya mohon maaf kepada rakan-rakan media kerana anda tidak akan mendapat jawapan kepada semua persoalan yang anda mahukan daripada saya pada hari ini.

“Saya enggan panjangkan isu dan hanya ingin mengenang apa yang berlaku sebagai satu titik hitam dalam kehidupan saya,”katanya lagi.



Tambahnya lagi, dia memohon agar peminat mendoakan perjalanan hidupnya selepas ini lebih aman dan damai.

“Setiap apa yang berlaku dalam hidup ini saya ambil sebagai satu pengajaran tidak kira baik atau buruk.

“Soal saya berduka atau tidak, biarlah saya simpan sendiri. Saya ada tempat (Allah) untuk saya mengadu nasib,”ulasnya lagi.

Terdahulu, kontroversi antara Erra dan Umie menjadi topik hangat dunia hiburan tempatan sehingga Erra membuat permohonan maaf secara terbuka di laman Instagramnya.

Sehari selepas permohonan itu, Umie memuat naik video yang menunjukkan mereka berdua bertemu dan bersemuka berkenaan isu tersebut. (rtky/h)