Sebagai seorang yang pernah digosipkan dengan Iqram Dinzly suatu ketika dulu, Fouziah Gous terkejut dengan sikap pelik teman rapatnya. Menurut, Fouziah kali terakhir mereka berhubung, ketika kematian bapa Iqram.

BACA: “Saya Menari Bersama Untuk Hiburkan Iqram Dinzly”


“Saya tidak membaca atau mengikuti perkembangannya di laman sosial. Memang saya tidak tahu mengenai dakwaan dirinya murung dan berkelakuan pelik. Kenapa sampai jadi begitu? Mungkin kerana ayahnya meninggal dunia dan dia melayan perasaannya”


“Bila ada masa nanti, saya akan bertanya kepada kawan-kawan lain mengenai perkara itu. Itu kali terakhir saya berhubung dengannya. Ketika itu saya sarat mengandung anak kedua. Menyusul selepas itu, saya melahirkan anak kedua dan menjalani tempoh berpantang,” katanya kepada Harian Metro.

Jika masih ingat, keakraban Fouziah dan Iqram dulu telah menimbulkan persoalan hubungan mereka hingga ada yang mengatakan mereka bercinta. Bagaimanpun kini, masing-masing sudah punya kehidupan sendiri.



Pastinya rakan-rakan rapat yang pernah mengenali Iqram suatu ketika dulu akan terkejut dengan perubahan drastik yang berlaku pada dirinya kebelakangan ini. Semoga segalanya baik-baik saja. (rtky/w)