Lebih setahun mendirikan rumah tangga, Izara Aishah memberitahu, beliau dan suami tidak terburu-buru inginkan cahaya mata dengan segera. Namun andai diberikan rezeki, pasangan ini sudah bersedia.

BACA: Izara Aishah Luah Rasa Kecewa Diberikan Baju Merepek


Biarpun sehingga kini masih belum dikurniakan cahaya mata, Izara akui beliau dan suami tidak pernah membuat perancangan apa-apa kerana tidak kisah andai rezeki cahaya mata dikurniakan cepat ataupun lambat.

“Saya dengan Adib tidak terburu-buru pun untuk mendapatkan cahaya mata. Kami pun tidak pernah merancang apa-apa. Kerana kami tidak pernah merancang, dan menerima dengan hati terbuka sekiranya dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat,” katanya.

Terdahulu Izara telah menyambut ulangtahun perkahwinan yang pertama bersama suami pada 17 November lalu. Izara menambah, pengalaman berumah tangga setakat ini merupakan pengalaman terindah buatnya.

Betul juga kata Izara, soal rezeki, ajal dan maut semua di tangan Tuhan. Siapalah kita untuk mengatakan sesuatu yang tidak pasti bila ada pihak yang bertanya. Semoga Izara tidak ambil pusing dengan pertanyaan ramai. (rtky/w)