Pemergian suami secara tiba-tiba sudah tentu memberi tamparan hebat buat Bunga Citra Lestari dan juga Noah Sinclair yang juga kehilangan bapanya yang pergi buat selama-lamanya.

Sangat terkejut dengan pemergian suaminya, BCL hanya mampu mengucapkan terima kasih buat pihak media yang menunggunya. BCL sempat memohon agar para peminat dan kenalannya mendoakan buat arwah suaminya.


BACA: Ashraf Sinclair Penderma Tetap Rumah Anak Yatim

“Saya tidak boleh banyak berbicara, saya masih terkejut, segala-galanya begitu cepat. Saya juga belum tidur. Saya berdepan dengan kehilangan secara mengejut. Saya masih berusaha menerima pemergiannya. Terima kasih kerana datang.

“Mudah-mudahan Ashraf dapat banyak doa daripada rakan-rakan yang hadir. Terima kasih melaporkan berita yang baik mengenai saya dan arwah selama ini.

“Doakan untuk arwah dan Noah, itu sahaja yang mampu saya ungkapkan hari ini. Saya harap keadaan akan bertambah baik tidak lama lagi,” katanya.

Ashraf atau nama sebenarnya Ashraf Daniel Mohamad Sinclair, 40 tahun meninggalkan isteri dan seorang anak lelaki bernama Noah Aidan Sinclair kini berusia 10 tahun. Difahamkan, arwah tidak mempunyai sebarang rekod penyakit kronik.