Baru sahaja reda kontroversinya berpakaian wanita di Tanah Suci Mekah, nampaknya Nur Sajat sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila usahawan kosmetik itu memuat naik videonya menari dengan hanya memakai bikini.

Berkongsikan video tersebut di akaun Instagram miliknya, Sajat dilihat menggayakan bikini berwarna hijau. Seperti sudah dijangka, video tersebut menimbulkan rasa kurang senang netizen kerana agak keterlaluan dan seksi.


BACA: Penat Sangat Berniaga, Sajat Tertidur Dengan Lambakan Duit

Malah, ada juga netizen yang cuba mencari kekurangan Sajat dengan menegurnya mempunyai banyak selulit. Tidak mudah melatah dengan teguran netizen itu, Sajat dilihat membalas komen berkenaan.

“Normal lah kalau ada pun, bangga” katanya.

Sajat berkata ianya perkara normal jika mempunyai selulit, malah bangga dengan bentuk fizikalnya. Tidak kurang juga ada yang mengatakan, jika nampak selulit bermakna badan mempunyai banyak lemak.

Namun, ramai juga yang memuji bentuk badan Sajat dan mengatakan jika seseorang itu cantik, ada selulit pun tetap nampak menawan.

Difahamkan, Sajat telah pun menutup ruangan komen video berkenaan kepada umum. Mungkin tidak tahan kerana terlalu banyak kecaman daripada netizen.