Bukan mudah untuk bergelar selebriti, setiap perkara mengenai selebriti itu pasti akan menjadi perhatian. Apa yang disukai, apa yang tidak di sukai, pasti peminat ingin tahu. Baru-baru ini penyanyi Sufian Suhaimi mendedahkan beberapa perkara mengenai dirinya yang ramai tidak tahu.

Menurut Sufian, di waktu lapang dia lebih suka menghabiskan masa dengan memasak, bermain gitar, membaca buku atau majalah motivasi. Ujarnya lagi, jika berdepan dengan kesedihan dia akan keluar memandu kereta sambil mendengar lagu sedih atau berjumpa rakan-rakan.


BACA: “Kalau Saya Tak Putus Tunang, Di Matamu Tak Akan Hidup”

Sufian turut memberitahu, dia rindu untuk keluar tanpa perlu bersiap kerana setelah bergelar selebriti dia mengambil masa yang lama untuk bersiap dan perlu sentiasa kelihatan elok.

“Saya rindu nak keluar ke mall tanpa bersiap dan tak jadi perhatian sesiapa, lebih privasi. Biasanya orang nak ambil gambar dan kita kena sentiasa look good, sebab tu kena bersiap dan saya tak berapa gemar ambil masa hanya untuk bersiap,” katanya kepada mStar Online.

Dalam perkembangan lain, Sufian meluahkan rasa syukur dengan sambutan baik lagu Di Matamu di Indonesia gandingannya bersama SHIMA. Dalam pada itu, lagu Di Matamu layak ke Anugerah Juara Lagu 33 (AJL33) dan akan bertanding dengan 11 buah lagu terbaik yang lain.