Perkongsian pelakon Puteri Sarah menjadi perhatian ramai apabila mendedahkan sering diganggu oleh individu disebalik puluhan akaun media sosial palsu.

Bukan itu saja, luah Puteri Sarah lagi akaun palsu tersebut meninggalkan komen seolah-olah mahu menyakitkan hatinya sejak tiga tahun lalu.


BACA: Anak Kazar Dituduh Rampas Suami Puteri Sarah?

“Dari dulu sampai sekarang saya diganggu dengan akaun palsu. Diganggu komen-komen yang menyakitkan hati tapi saya sabar. Sampai kami (Puteri dan Syamsul) dah tak tinggal sebumbung, tak puas hati lagi ke? Bila kami berbaik, anda ugut suami saya pula.

“Hari ini saya tengah sibuk dengan anak-anak, tiba-tiba saya terima berita yang menyakitkan. Selama ini, apa anda buat, anda ganggu saya, saya diamkan saja sebab nak jaga nama baik keluarga.


Lebih menjadi perhatian, Puteri Sarah berpesan kepada Ira Kaza yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar itu supaya berhenti mengganggunya serta mendoakan gadis itu dan suaminya diberikan hidayah.

“Kali ini cukuplah anda ganggu saya lagi bila saya nak pergi umrah. Empat tahun saya menanggung. Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah.

“Berhati- hati doa orang yang teraniaya itu Allah akan makbulkan lagi-lagi di bulan puasa ini,” tulisnya.

Sementara itu, Puteri Sarah turut mempertikaikan tindakan Ira Kaza yang dikatakan tidak putus asa mengganggu suami orang sedangkan sudah mempunyai teman lelaki.

Puteri Sarah turut mempersoalkan adakah harta yang dikejar oleh gadis itu serta meminta supaya bekerja untuk cari duit sendiri.

Terdahulu, kisah rumah tangga itu didakwa dilanda masalah menjadi perhatian ramai. Sarah juga mengakui sudah lama tidak tinggal sebumbung dengan suaminya.

Malah, Syamsul juga mengaku mereka sudah tidak tinggal sebumbung tetapi tidak bermaksud mahu bercerai.