Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai kemelut rumah tangga Puteri Sarah Liyana dan suaminya, pelakon dan pengarah terkenal Syamsul Yusof yang masih dalam fasa memperbaiki hubungan.

Bagaimanapun, tiada angin tiada ribut nama anak kepada pelakon veteran, Kazar iaitu Ira Kazar tiba-tiba menjadi perbualan hangat dalam kalangan pengikut Instagram pelakon itu.

BACA: Puteri Sarah & Suami Sudah Berbaik, Mula Masuk Kelas Agama

Difahamkan, semuanya bermula apabila seorang individu menggunakan nama akaun @nur.afifah53 mempersoalkan penampilan aktres berusia 35 tahun itu yang dikatakan meniru Ira.

Komen individu tersebut sekaligus menimbulkan dakwaan netizen adakah Ira merampas suami Puteri Sarah.

Puteri Sarah berkata, dia sudah banyak kali mendapat komen dan mesej peribadi (DM) daripada individu tidak dikenali dengan menggunakan akaun berbeza.

“Nama akaun berbeza-beza, cara dia komen dan gaya bahasa digunakan sama. Malah, seolah-olah tahu semua perkara yang terjadi antara saya dan Syamsul. Sedangkan saya tidak pernah kongsi kepada umum isu dalaman kami.

“Kami sekarang sudah tutup buku lama. Tahun ini adalah tahun baru untuk kami baiki hubungan. Buang yang keruh dan ambil yang jernih.

“Jika dengan cara ini individu di sebalik akaun itu mahu menjatuhkan saya, ia tidak akan berlaku,” katanya.

Terdahulu, Sarah berkata dia tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis terhadap individu yang melakukan provokasi dan memanipulasi isu masalah rumah tangganya.