Baru-baru ini, selebriti terkenal Neelofa berkongsikan rezeki dengan memberikan susu durian secara percuma kepada orang ramai.

Berita tersebut diumumkan menerusi Instagram @nilofagroup. Menurut Neelofa, ini adalah kempen terbesar dalam sejarah Nilofa memberikan susu kepada orang ramai secara percuma.


BACA: Kongsi Rezeki, Neelofa Beri Susu Durian Percuma Kepada Orang Ramai

Bagaimanapun, semalam pengambilan susu durian percuma ditunda sementara waktu atas sebab yang tidak dapat dilelakkan seperti keadaan lalu lintas yang tidak terkawal serta mahu memperkasakan lagi prosedur operasi standard (SOP) mereka.

Kata Nilofa lagi, pihaknya akan mengumumkan tarikh dan lokasi baru untuk pemberian percuma susu berkenaan dalam waktu yang terdekat.


Sementara itu, di ruangan komen pengumuman tersebut ramai yang meluahkan rasa kecewa tidak berkesempatan untuk mendapatkan susu berkenaan. Lebih mengejutkan ada yang datang dari jauh namun kecewa apabila pemberian susu tersebut ditunda.

Dalam pada itu, ada beberapa netizen mencadangkan pihak Nilofa turut membuat pemberian susu percuma itu di negeri lain sama.