Setelah lebih tiga tahun berusaha untuk menambah cahaya mata, akhirnya pelakon Yana Samsudin dan suami, Fadzil Zahari mengumumkan bakal menimang anak kedua mereka tidak lama lagi.

Dalam diam rupanya Yana kini sedang hamil lapan bulan dan dijangka bersalin awal November depan. Perkhabaran gembira it dimaklumkan oleh Fadzil menerusi Instagram semalam bersempena ulang tahun kelahiran isterinya yang ke-36.

BACA: Adik Yana Samsudin Meninggal Dunia Dalam Tidur

Meluahkan rasa syukur di atas rezeki kuarniaan Tuhan itu, Fadzil mengucapkan terima kasih kepada pihak yang sentiasa yang mendoakan mereka. Katanya lagi, anak sulung mereka, Aisy Mateen tidak cemburu apabila mendapat tahu bakal mendapat adik.

“Alhamdulillah sekali lagi, nak maklumkan pada kawan-kawan dan sedara semua yang isteri abang dah mengandung 8 bulan setelah lebih 3 tahun menunggu dan usaha.

“Terima kasih pada semua yang doakan, hanya Allah SWT yang dapat balas jasa anda semua. Aisy Mateen tak cemburu pun, adik nak keluar bulan depan,” tulisnya.

Diruangan komen, rata-rata netizen teruja dan tidak menyangka Yana sudah hamil serta bakal melahirkan cahaya mata tidak lama lagi kerana pasangan itu tidak pernah memaklumkan mengenai kehamilan kedua itu.

Yana dan Fadzil mendirikan rumah tangga pada Februari 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Aisy Mateen pada 21 Julai 2016.