fbpx

Netizen Puas Hati Tengok Pelakon ‘Maki’ DSV

Semalam, program Big Stage 2022 melabuhkan tirainya apabila menyaksikan Elica Paujin merangkul gelaran juara sekali gus membawa pulang wang tunai RM100,000 dan trofi.

“Bukan KLIA Sahaja, Airport Seluruh Malaysia Perlu Dinaik Taraf”

Baru-baru ini isu lapangan terbang di Malaysia menjadi bualan ramai apabila sebuah gabungan syarikat antarabangsa termasuk Global Infrastructure Partners (GIP) membuat bidaan untuk membeli pegangan penting dalam Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB). MAHB diketahui umum...

Baca Lagi

Selain persembahan para peserta, hangat diperkatakan mengenai babak dimana Kiah Propa memaki hamun dan memarahi usahawan sensasi Datuk Seri Vida.

BACA:  DSV Malas Layan Iqbal, Sibuk Menyelit Tumpang Glamor Bila Dah Sendu

Kiah Propa tampil di pentas dengan membawa senduk dikatakan mewakili suara netizen yang tidak berpuas hati dengan tugas dipikul usahawan itu sebagai Presiden Netizen.

Difahamkan, kemunculan Kiah Propa dipentas adalah untuk mempromosikan drama Jangan Menangis Cinta yang sedang ditayangkan di kaca televisyen.

Meskipun hanya gimik untuk mempromosikan drama, namun rata-rata netizen berpuas hati melihat usahan itu dihamun oleh pelakon berkenaan.

Malah, ramai yang mengucapkan terima kasih di atas gimik berkenaan kerana dalam masa sama mewakilkan kemarahan netizen terhadap Vida.

Sementara itu, Vida yang mengakui terkejut dengan kata-kata Kiah Propa berkata dia sudah memberikan yang terbaik memikul tugas sebagai Presiden Netizen dalam program berkenaan.