fbpx

Netizen Mula Menyampah Dengan Pendedahan Shuhada?

Sejak minggu lalu hangat diperkatakan mengenai kemelut rumah tangga Hafidz Roshdi yang bukan sahaja menceraikan Nurul Shuhada namun bertindak mencederakan isterinya itu.

Mantap! Kali Ini Siri HONOR 200: Flagship Estetik AI Lengkap Dengan Versi Pro Spesifikasi Flagship Lagi

Baru-baru ini Siri HONOR 200 telah dilancarkan secara rasmi, dan ini adalah kali pertama HONOR memperkenalkan versi Pro dalam siri N ke Malaysia. Jangan tak tahu, Siri HONOR 200 hadir dengan sistem tri-kamera 50MP standard, mod...

Baca Lagi

Susulan itu, rata-rata mengecam Hafidz apatah lagi sanggup menumbuk wanita yang bertarung nyawa melahirkan dua cahaya matanya.

BACA: “Berzina, Mandi Wajib Bersama” – Shuhada Dakwa Hafidz Kantoi ‘Check In’ Hotel?

Namun, ada juga yang menyampah serta kurang senang dengan komen Shuhada serta pendedahan di media sosial miliknya dianggap sebagai melampau.

Tidak kurang juga, ada yang mengatakan apa yang dilakukan Hafidz sehingga tergamak melafazkan cerai terhadap isterinya melalui telefon mempunyai asas atas sebab tidak mampu untuk mengawal perasaan marah.

“Padan muka. Balasan kepada wanita yang mulut kurang ajar. Tak hormat suami dan kuat provoke. Elok tambah lagi 10 jahit di belah pipi kanan tu.

“Hilang sabarnya. Bila kena provoke berbagai-bagai. Inilah akibat mulut

“Hang bising-bising dengan suami, dia tension. Kan dah berjahit. Lain kali janganlah bising. Tak suka tinggalkan suami macam tu,” tulis netizen.

Terdahulu, satu demi satu pendedahan dibuat Shuhada termasuk kisah kecurangan suaminya dengan seorang wanita dikenali sebagai Athira Yuhada.

Pada 22 Februari lalu, Hafidz melafazkan cerai terhadap Shuhada melalui telefon bersaksikan keluarga masing-masing.