Tampil langsing dan berat badan menyusut, ramai yang terkejut dengan penampilan terbaru Zulin Aziz. Bagaimanapun, ada segelintir pihak tidak berpuas hati dengan kejayaannya itu sehingga menuduhnya sedut lemak dan gunakan bahan terlarang untuk kurus.

Bagaimanapun, Zulin berkata dia sudah terbiasa dengan kejian dan penghinaan netizen. Ujarnya, dia tidak memuaskan hati semua orang kerana apa sahaja dilakukannya pasti akan ada sahaja tak kena di mata netizen.

BACA: Berat Badan Kini 57kg, Netizen Tegur Jangan Pakai Ketat

“Saya sudah terbiasa, lantaklah apa orang nak cakap. Saya tak boleh memuaskan hati semua orang. Cukup saya dan teman sekeliling tahu apa sebenarnya yang dilalui. Orang mengata saya, bila lagi nak kurangkan lemak?,”

“Ada yang menuduh cakap saya sedut lemak. Yang cakap saya ambil dadah pun ada. Ikutkan sejak Perintah Kawalan Pergerakan lagi, boleh tengok video keadaan saya masih tembam lagi. Ia adalah proses.

“Ketika awal, saya tak tunjuk gambar badan. Sampailah saya turun banyak kilogram, baru saya berani tunjuk sisi penuh badan. Tak apalah, ada sahaja yang tak kena pada mata netizen,” katanya kepada BH Online.

Zulin berkata ada diantara mereka menyindirnya dengan menyuruh menanggalkan tudung kerana sudah mula berpakaian ketat sejak berbadan langsing. Zulin mengakui adakalanya dia terleka dan teguran netizen membuatkan dia cepat sedar.

“Dalam hal ini, saya akui ada kalanya terleka dan tak perasan. Ia khilaf sendiri. Teguran orang buat saya tersentak dan lekas sedar. Saya tak marah, sebaliknya menghargai teguran membina.

“Tak saya nafikan memang ada yang sarkastik dan seolah-olah meminta saya buka tudung. Insya-Allah, saya minta dijauhi perkara itu,” katanya.